Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

3 marca 2020

Kawa czy herbata?☕

Witam we wtorkowe popołudnie i chce zaprosić na filiżankę  czegoś gorącego. 
Przedstawiam moją pomocnicę. 
Korzystam z budzącej się z wiosną weny i takie są tego efekty.
Dziękuję za miłe komentarze.
I dziękuję za wszystkie odwiedziny 
❤❤❤
















17 komentarzy:

  1. Ale piękna dama. To ja herbatkę poproszę:)
    Buziaczki, Marzenko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Jak będziesz w pobliżu to może być herbatka do wyboru 😊
      Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😘

      Usuń
  2. W takim towarzystwie to i ja herbatkę poproszę .Bardzo wiosenna i piękna dama .

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja od tej ślicznej damulki poproszę kawkę cappucino najlepiej czekoladowe i robione na mleku, mniam. No takie zachcianki mam :) Świetna jest ta twoja lalunia Marzenuś. Gorąco ściskam, trzymaj się cieplutko i zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu mówisz masz.
    Dziękuję postaram się szybko zdrowieć.
    Mam nadzieję,że Twój Piesio też jeszcze będzie biegał z radością.
    Tulaski Lidziu 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój piesio właśnie jest "męczony" a ja czekam na telefon, żeby powiedzieli że zabieg się udał i wszystko z nim będzie dobrze... :(

      Usuń
  5. Fajna panienka wiosenna do picia herbatki. Kubek super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję talentu, bardzo fajna wiosenna panienka
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała dama Marzenko, prawdziwe cudo.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko, dziękuję za przecudny prezent <3 Przy Tobie to nawet starzeć można się z uśmiechem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Twoją damą i ja chętnie herbatkę wypiję!
    Po kilku tygodniach słabego zdrowia zbieram się do życia i też łapię za szydełko.
    Super mnie zmotywowałaś! Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko dziękuję i już jestem ciekawa co wyczarujesz.
      A na herbatkę zapraszam zawsze.
      🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
      Dobrze że już lepiej z Twoim zdrowiem

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG