Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

24 marca 2020

Wymiana kopertowa z motylkiem 🦋





🦋   wymianka koperowa z motylkiem 2020 🦋 
Dzisiejszy post to podziękowanie.
W lutym u Lidzi latały motylki, a takie stadko przeleciało do mnie  od Kasi (Leacathy)
(Uspokajam paczka dotarła do mnie jeszcze przed potwierdzeniem pierwszego przypadku  koronowirusa .)
Wracam do podziękowania dla Kasi wiem , że na zdjęciu wszystko widać , ale nie byłabym sobą bo muszę zwrócić Waszą szczególną uwagę na ręcznie zrobione motylkowe zakładki z tego co wiem Kasi pomagał Jej synek.  Wspólne tworzenie z dziećmi  prac plastycznych sprawia niezwykłą frajdę .
Bardzo dziękuję za wszystko Kasiu. 



A to moja  przesyłka dla Adrianny mam nadzieję, że wykorzysta choć kilka upominków.







Na dzisiaj to wszystko bo choć tworzę trochę kartek i trochę szydełkuję to pisanie jakoś mi nie idzie .
 Dziękuję Wszystkim Dziewczynom  za wszystkie odwiedziny i miłe komentarze

Trzymajcie się i uważajcie na siebie, a jeżeli to możliwe
ZOSTAŃCIE W DOMU




15 komentarzy:

  1. Super się wymieniłyście. Marzenuś, jak zawsze piękną kopertę przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu za wspaniałą zabawę i przesyłam tulaski 🤗

      Usuń
  2. Marzenko, wiesz, że uwielbiam motylki, więc zawartość Waszych paczek to miód na moje serce.
    Trzymaj się zdrowo, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu motyw motyla piękne wszędzie wygląda.
      Wzajemnie Małgosiu dużo zdrówka życzę

      Usuń
  3. Super wymiana. Kartka z serduszkiem jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo udana wymianka.
      Pozdrawiam serdecznie 🌞

      Usuń
  4. Cudnie się wymieniłyście.:) Marzenko serduszko z motylków jest przeurocze. Dużo zdrowia dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dla Ciebie i całej Twojej Rodziny dużo zdrowia życzę 🤗

      Usuń
  5. Dostałaś i zrobiłaś super niespodziankę :).

    Twoja kartka motylkowa jest przepiękna i, to serce. Cudo :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow co za super Wymianka !!! Marzenko swietna karteczka ale maskotka motylek mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serduszko z motylków zdobi Twoją karteczkę !Wspaniała wymiana .

    OdpowiedzUsuń
  8. os trabalhos são lindos !!
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna wymiana, kolorowa i wesoła. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG