Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

5 marca 2020

Kilka kartek🌞



U mnie dziś piękny słoneczny czwartek mam nadzieję, że u Was też. 
Dziś mam do pokazania kilka urodzinowych kartek, które starałam się jak najlepiej spersonalizować . 












Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny
 i komentarze.
❤❤❤

27 komentarzy:

  1. Marzenko świetne są a ten składaczek od Ewy bardzo Ci widzę spasował.
    Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nadal miłość mi nie przeszła do składaczków.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Aniu 😊

      Usuń
  2. Śliczności Marzenko. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenko, cudowne są Twoje kartki spersonalizowane. Zawsze uwielbiam je oglądać.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu jak mam temat to kartka prawie sama się robi 😁
      Buziaczki 😘

      Usuń
  4. O kurcze ! Ale masz talent do tych kartek - śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze ze składaczek Ci sie bardzo Marzenko spodobał, ekstra karteczki Ci wychodzą !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne karteczki Marzenko i jak zwykle zachwycaja:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. lindos.
    lindo trabalho.
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te karteczki, najbardziej podoba mi się kartka numer 2, bo są na niej moje ulubione kwiaty, oraz kartka ostatnia, ciekawy motyw z zegarami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniki czyli lubisz goździki.
      Jesteś 3 osobą,która je lubi.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  9. Wiosennie się u Ciebie Marzenko zrobiło !Piękne kolorowe karteczki poczyniłaś !
    Karteczka z domkami dla ptaszków jest moją ulubioną tą naj .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko. Karteczka z domkami powstała tylko ze skserowanego papieru do pakowania .
      Pozdrawiam serdecznie 🌞

      Usuń
  10. Marzenko, wspaniałe są Twoje składaczki! Zawsze przemyślane i świetnie skomponowane.
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. podziwiam twoje składaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne te kartki, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i witam w moich skromnych progach zapraszam częściej.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  13. Marzenko, dziękuję za śliczną kartkę urodzinową. W tym roku jesteś pierwszą osobą, która złożyła mi życzenia, bo urodziny mam w czasie, kiedy wiosna robiąc ostatni krok zamienia się w lato. Pozdrawiam i mimo wszystko życzę udanych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego. Taki czas też jest łaską.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG