Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

2 marca 2020

Tup,tup, tup🐧

http://misiowyzakatek.blogspot.com/2020/02/zwierzeca-wymianka-kartkowa-ii-luty.html
Witam dzisiaj na przekór pogodzie trochę śniegu, góry lodowe, kra i oczywiście pingwinki.
A to za sprawą wyzwania kartkowego w lutym u Lidzi..
Zwierzęca wymianka kartkowa u Lidzi rozkręca się na całego jeżeli ktoś odczuwa braki śniegu i zimowych krajobrazów zapraszam .
Ja karteczkę  dostałam w lutym od Ewy  z bloga "Biblioteka rękodzieła".
Nie mam zupełnie talentu do wyszywania i jak zobaczyłam kartkę od Ewy bardzo się ucieszyłam poprzednią kartkę, którą dostałam od Ewy poprosiłam męża by oprawił i wisi w moim pokoiku-pracowni.
Ale wracam do słodkiego przystojniaka w czarnym fraku i żółto-czerwonym szaliku z serduszkami jest cudowny bardzo, bardzo dziękuję Ewuniu jestem pełna szczerego podziwu dla precyzji i serca wkładanego w te maleńkie dzieła.
Celowo umieściłam powiększone zdjęcie samego pingwinka żeby każdy mógł zobaczyć ile kolorów jest na takim hafcie. Pingwinek ma nawet różowe policzki czyżby się rumienił.
DZIĘKUJĘ EWUNIU.😊😊😊

https://www.bibliotekarekodziela.pl/

Moja kartka potuptała do Lidzi dzięki niezwykłym papierom z szaro-srebrnej koperty kartka się skrzy.
Do kartki użyłam grafiki z bajki o tańczącym pingwinku stąd tytuł posta .
Bardzo wciągająca zabawa zachęcam bo zrobić jedną kartkę  ze zwierzątkiem można , 
a ile radości .
Dla ułatwienia Lidzia podała zwierzątka na cały rok.
Dziękuję  za wszystkie odwiedziny
 i komentarze
❤❤❤






22 komentarze:

  1. Marzenko, jest mi niezmiernie miło, że tak spodobała Ci się kartka z pingwinkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne obie kartki ale ta z krzyżykami moja faworytka, bo ja uwielbiam kartki z haftem :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja też,ale wyszywać nie umiem.
      Podziwiam Wszystkich którzy władających igłą .
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Piękne pingwinkowe kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszywany pingwinek jest bardzo ładny, ale i Twoja kartka w niebieskościach z tańczącym pingwinem również zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko, świetne są obie pingwinkowe kartki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko śliczne obie karteczki. Pingwinek wyszywany słodziak ale i Twój składaczek jest cudowny. Fajne papierki. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko papier bardzo ciekawy i daje wiele możliwości.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Swietna robota Dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana kartka z pingwinkiem jest przeurocza i jest cała moja :) Za co jeszcze raz Ci bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie karteczki przecudne, fajne, radosne pingwinki.:) Pozdrawiam Marzenko.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pingwinkowe Wasze prace!!!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG