Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

1 marca 2020

Znów kicia 🐈

Witam w pierwszym dniu marca. 
Dzisiaj dużo zdjęć choć jedna praca nie mogłam się zdecydować, które wybrać.
Poprzednia kicia miała problem z dotarciem do nowej właścicielki .
A ponieważ martwiłam się, że wcale nie dojdzie zaczęłam nową kicię. 
I tu poczta zrobiła mi niespodziankę bo paczka dotarła z 3 tygodniowym opóźnieniem, ale zaczętą prace postanowiłam dokończyć. 
Dodałam nawet torebkę, którą zrobiłam po modyfikacji z upominku z szaro-srebrnej koperty.
I tak debiutancka podkładka zdobi torebkę kici elegancki.
Bardzo dziękuję za wszystko i wszystkie miłe słowa. 













28 komentarzy:

  1. Pięknie wystrojona kicia !Piękna i staranna praca Marzenko ,Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  2. no cudna jest a w tej sukience prawdziwa modelka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze jedna kicia Marzenko? czy mi się strony poplątały? Tak czy inaczej CUDOWNA! Nie myślałam, że z szydełkiem jesteś za ,,pan brat"?! No prześliczne są te Twoje prace;)Pozdrawiam Cię gorąco, ściskam mocno i przesyłam moc buziaków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu nie pomyliłaś stron😊
      Wyszło jak wyszło A ja jak obiecałem to staram się wywiązać z obietnicy .
      Myślę że druga kicia też znajdzie kiedyś nowy dom .
      A szydelkować to ciągle się uczę i wiele jeszcze przede mną 😊.
      Dziękuję Małgosiu i przesyłam moc buziaków 😘

      Usuń
  4. Marzenuś, jak dobrze że jednak tamta kicia doszła, bo szkoda by było jej, jak i Twojej pracy. Ale nie ma tego złego... bo przy okazji powstała druga super kicia, a w tym różowym kolorze jest przesłodka :) Ściskam Cię kochana i buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu bardzo ,bardzo się cieszę że wszystko dobrze się skończyło.
      Tulaski 😘😘😘

      Usuń
  5. Panna Kicia jest fantastyczna i ten jej kapelusik i torebeczka super Ci wyszła:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kicia jest przeurocza. Bardzo słodka i dziewczęca sukienka, a kapelusik - cudo :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ubierasz tą kicię. I ten kapelusik z torebeczka jest super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko, jaka cudna ta kicia! Dobrze, że poprzednia nie zaginęła i jednak w końcu dotarła do miejsca przeznaczenia.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że wszystko dobrze się skończyło.
      😘

      Usuń
  9. Kochana ty to masz talent do tych szydełkowych maskotek. Cudna kicia i ta suknia z torebeczka. Idealna maskotka dla młodej damy😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko mam nadzieję że kicia trafi kiedyś do małej damy.
      😊

      Usuń
  10. Haha no rewelka !!! A torebkę sama bym taka przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dama jak się patrzy. Przepiękna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna kicia Marzenko, no i jeszcze ta piękna sukieneczka, śliczna torebeczka i uroczy kapelusik...:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna kicia:) Marzenko, bardzo mi miło, że tak dostojnie wykorzystałaś moje pierwsze szydełkowe wypocinki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwiu nie mogło być inaczej bo idealnie wkomponowała się Twoja praca w torebkę. Koniecznie jeszcze coś wyszydełkuj bardzo udany debiut.
      Dziękuje i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG