Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

24 listopada 2016

300 POSTÓW CZYLI BAŁWANKOWE PREZENTY


 Witam wszystkich bardzo serdecznie jeżeli doczytaliście mój poprzedni post to wiecie, że w 300 poście obiecałam niespodziankę.
Oto ona .
Niedawno znalazłam w internecie zdjęcie przesłodkiego bałwanka i właśnie on był moją inspiracją dla powstania "bałwankowych prezentów"..
Zbliżają się święta i czas obdarowywania więc i ja postanowiłam podarować Wam kilka prac stworzonych z okazji 300 posta.
Wystarczy pod tym postem zostawić komentarz z chęcią przygarnięcia jednego z pięciu prezentów. Proszę  o wybranie jednego i napisanie o tym w komentarzu  bo każdy będę losować osobno.

WYNIK LOSOWANIA OPUBLIKUJĘ 06 GRUDNIA.
ŻYCZĘ POWODZENIA W LOSOWANIU I ZAPRASZAM DO ZGŁASZANIA SIĘ NA "BAŁWANKOWE PREZENTY"























32 komentarze:

  1. 300 postów - świetny wynik. Miciu, życzę Ci następnych trzystu, i następnych, i kolejnych, i... wielu miłych chwil z blogowymi koleżankami (jest tu jakiś kolega?), zabawami i oczywiście swoimi tworkami umieszczonymi w postach!:)))
    I z chęcią przyganełabym jednego bałwanka:) Którego? Wszystkie cudne!
    Wrzuć mój los do tej choineczki - czapeczki proszę;)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Izuniu postaram się o kolejne,kolejne i kolejne prace. Oczywiście spełniam życzenia i wrzucam Twój los do choineczki. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Marzenko Gratuluje serdecznie 300 posta i zycze wielu, wielu tak tworczych i kreatywnych i ws0panialych prac. z przyjemnoscia stane po balwankowy prezent, a stane w ogonku po balwankowy albumik,ktory jak pozostale prezenty jest cudny. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu za życzenia i wrzucam Twój los po album. Pozdrawiam serdeczne i buźka

      Usuń
  3. No kobieto! Ależ się opisała - 300 postów ! Imponujące !
    Wybieram laleczkę i oczywiście dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko jakoś samo tak wyszło 😉. Beatko Twój los wrzucam po laleczkę. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Marzenko, gratuluję takiej ilości postów i czekam na następne. Kochana, wszystkie bałwankowe prezenty są piękne, ale moja gromadka stworków chętnie przyjęłaby do swojego grona laleczkę.
    Tulę mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za życzenia i już wrzucam Twój los po laleczkę. Pozdrawiam cieplutko i buźka 😊

      Usuń
  5. Marzenko, gratuluję 300 wyniku- to jest coś :) Życzę kochana kolejnych trzysetek w naszym gronie z nieustającą weną. Stworki przeurocze, podziwiam cierpliwość w ich dzierganiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko! Gratuluję Ci, Trzysta Postów to Piękna suma, Życzę Ci następnych trzystu,Tak piękne prezenty że ja też dołączam do zabawy, Bardzo miśię podoba nagroda nr,2 - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Krysiu i wrzucam Twój los po prezent 🎁 nr 2. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Gratuluję tylu postow =) mam nadzieję że kiedyś też sama będę mogła pochwalić się tak pięknym wynikiem =)
    I ja się ustawiam w kolejce - po tego pięknego bałwanka =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i sądzę,że szybko opublikujesz pokaźną ilość postów. Oczywiście wrzucam Twój los po bałwanka. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. Marzenko gratuluję takie pięknej ilości postów i życzę kolejnych setek :) życzę, aby wena Cię nie opuszczała i twórz,twórz, twórz, żebyśmy mogły dalej podziwiać Twoje dzieła :) Ja przygarnęłabym wszystkie Twoje tworki... waham się pomiędzy laleczką, a bałwankiem... ach... niech będzie bałwanek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Uleńko i dokładam Twój los na bałwanka. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  9. Ile pięknych prac kryje się w tych 300 postach :) Gratuluję i życzę wielu kolejnych :) Moje serce od razu skradł bałwanek i ustawiam się w kolejce po niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wrzucam Twój los po bałwanka. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  10. Moje gratulacje Marzenko :) To dopiero wyczyn! Zgłaszam się do zabawy i wybieram zieloną choineczkę, jest cudowna :)
    Zapraszam również do siebie, tam też super nagrody do zgarnięcia:
    http://mikaglo.blogspot.com/2016/11/331-wygraj-misia-u-mikaglo.html
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko i pozdrawiam serdecznie. Wrzucam Twój los po choineczkę. Przyznaje już była Cię odwiedzić i widziałam tego przystojniaka w muszce. Nie zdążyłam tylko się jeszcze ustawić w kolejce 😊

      Usuń
  11. Marzenko gratuluje wspaniałego wyniku! Wszystkie prace sa przesliczne i staje w kolejce po choineczke:) Hihi ! Sciskam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko i oczywiście wrzucam Twój los po choineczkę. Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  12. Marzenko ale ślicznosci rozdajesz, wszystko cudne, ale mnie zachwyciła choineczka i to po nią szybciutko ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu i wrzucam Twój los po choinkę. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  13. Marzenko przede wszystkim gratulacje pięknej liczby 300 posta. Wykonujesz piękne prace więc i jest się czym chwalić i liczba wspaniała.Życzę kolejnych 300 a nawet więcej.
    Chętnie i ja stanę w kolejce po wspaniałego bałwanka. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko i dołączam Twój los po bałwanka. Pozdrowienia 😊

      Usuń
  14. Marzenko, abyś mogła dopisać do swoich 300 postów kolejne zero :)I niech wszystkie 3000 będą równie twórcze i inspirujące jak te, które u Ciebie oglądmy :)
    To ja się ustawię po album, dobrze ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Madziu choć 3000 to ogromne wyzwanie 😉. Oczywiście wrzucam Twój los po album. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  15. Podoba mi się bardzo :) Koleżanka robi takie cuda i jestem zachwycony !
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję 300 posta i życzę weny na wiele wiele następnych :)
    Piękne prezenty przygotowałś :) Mojemu Synusiowi oczy zaświeciły się na widok bałwanka więc po niego się ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG