Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

5 listopada 2016

WYMIANKA KARTKOWA I OSTATNI ETAP WYMIANKI ZAKŁADKOWEJ U LIDZI

W tym miesiącu wymianki wyjątkowo mogę połączyć .
W kartkowej wymiance  u Lidzi z okazji "Dnia Smakowitej Babeczki" dostałam kartkę 
 od Madzi  z bloga  Mafalda & Mouse. 
 Kartka nie tylko jest do oglądania ,ale można by się do niej nawet przytulić. Bardzo mi podoba Madzia zaszalała na bogato, a ponieważ sam nie grzeszę minimalizmem tym bardziej jestem zachwycona . Bardzo, bardzo dziękuję Madziu. 


Moja karteczka pojechała gdzie 22 października do Czarnej Damy czyli Lidzi organizatorki tej wspaniałej zabawy i .......
Niestety znów przesyłka utknęła gdzieś na poczcie i mam obawy, że  moja misiowo- babeczkowa  kartka dla Lidzi zostanie tylko na zdjęciach.


Kolej na wymiankę zakładkową i tu niespodzianka zakładka dla mnie przyjechała od....
Madzi z bloga Mafalda & Mouse.
Kolejne cudeńko tyle małych elementów i nawet drobny żarcik, który tylko dodaje uroku.
Jeszcze raz bardzo dziękuję Madziu 
Moja skromna twórczość pojechała do Agnieszki z bloga "Dobranocne Twory".
Jest to moja pierwsza tego typu zakładka więc widać niedoskonałości, ale następna będzie lepsza ;-)
I na szczęście dotarła  do adersatki. 

Dziękuję za wszystko i zapraszam znów

12 komentarzy:

  1. Świetne są takie wymianki, a babeczki "smakowite"
    Buziaki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki i zakładka, ale cóż, moja zakładka jest najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko miło mi, że tak Ci się podoba. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Marzenko, przykro mi, że PP gdzieś zapodziała Twoja piękną kartkę. Może jeszcze się znajdzie.
    Babeczka od Madzi faktycznie "przytulasta". A obie zakładki bardzo mi się podobają.
    Tulę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu jeszcze mam nadzieję,ale już zabieram się za nową kartkę żeby Lidzia nie była poszkodowana. A babeczka jest bardzo" przytulasta" . Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Wspaniałymi wymiankowymi rzeczami się obdarowalyscie. Moze jeszcze odnajdzie się twoja kartka dla Lidzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :-) Było mi bardzo miło, że mogłam dla Ciebie przygotować kartkę i zakładkę. Tym bardziej jest przyjemnie czytać tyle pozytywnych słów. Wymianki są super. Do następnego spotkania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu należały Ci się. Bo to dla mnie stworzyłaś jest wyjątkowe. Przyznaje też mam maszynę,ale tak małe aplikacje to bym raczej ręcznie przyszywała. A ta babeczka z posypką z koralików super. Dziękuję Madziu i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG