Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

10 listopada 2016

NA RÓŻOWO

 Niedawno Nasza Jadzia  została babcią  maleńkiej Alicji.
"Alicji w Krainie Czarów"
Ponieważ darzę Jadzię dużą sympatią postanowiłam dołączyć się do świętowania narodzin Jej Wnusi. I stworzyłam taką skromną karteczkę przyznaję szczerze nie posiadam specjalnych na taką okazję skrapków, ale miałam taki mały smoczek i mini miśka .  I z pomocą kleju na gorąco powstała taka kartka oczywiście w różu.



26 komentarzy:

  1. Marzenko, sama słodycz i cudowna przytulność - tak, tak, do tej karteczki chętnie bym się przytuliła. Śliczna.
    Tulę mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu ta kartka na zewnątrz jest bardzo przytulna . Tulaski😊

      Usuń
  2. Misiak "rozwalił system" 💝 świetna kartka💐

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenko Wielki ukłon. Nie miałaś przydasiów, a stworzyłaś prawdziwe przeurocze cudeńko. Twoja kartka mnie zachwyciła i miałaś na nią genialny i oryginalny pomysł, który świetnie wykonałaś.
    Super.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko najważniejsza jest ta Alicja. Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  4. Marzenko to ma być skromna karteczka? piękna wspaniała praca-cudny róż dla małej księżniczki. Myślę że gdy maleństwo za kilka lat zobaczy tą karteczkę będzie czciła ją z należytym szacunkiem bo jest wyjątkowa. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko też mam córkę,ale to nie jest już maleństwo. I kiedy przychodzi na świata taki mały cud to ja wszystko co potrafię. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  5. Marzenko stworzyłaś prawdziwe cudeńko :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko, karteczka właśnie doszła i zrobiła furorę; jest cudowna :) Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo <3 <3 <3 Tulam do serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu nie ma za co. Najbardziej się bałam czy dojdzie i się nie rozpadnie po drodze bo nie mam specjalnie doświadczenia w robieniu kartek z okazji narodzin. Bardzo się cieszę,że jednak dotarła. Bardzo mnie zainspirowało Jadziu Twoje skojarzenie z"Alicją z Krainy Czarów" . To ja dziękuję,że mogłam dzielić Twoją radość z narodzin Wnusi Alicji. Pozdrawiam serdecznie i ślę buziaczki

      Usuń
  7. Jaka pomysłowa!!!!! Taka do przytulania :)Super będzie pamiątka :)
    P.S. Ja nie wiem dlaczego nie mogłam pod naszym czerwonym dębem nazbierać żołędzi... chyba wiewióry wyzbierały... a szkoda, bo takie piękne są żołędzie z czerwonego dębu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko. Co do żołędzi odpowiedz na Twoim blogu. Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  8. Marzenko! Ta karteczka jest bardzo śliczna - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale elegancka karteczka wyszła :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko jak się nie przydasiów na takie okazje to trzeba sobie radzić. Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  10. Przepiękny przygotowałaś prezencik :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna kartka.Slodziak różowy.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu taki słodziak masz rację 😊. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  12. Piękną karteczkę przyszykowałaś. Rewelacyjnie sobie poradziłaś. A misiek jest slodziachny 😃

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG