Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

5 listopada 2016

KARTKI PRZEZ CAŁY ROK U ANI-LISTOPAD

/Kartki-przez-cały-rok-listopad- 
 Nie chcę się spóźnić jak zeszłym miesiącu i zabrałam się za kartki u Ani jak tylko rozłożyłam majdan z papierkami.
Na pierwszy ogień Boże Narodzenie czyli według mapki i z brokatem  i przyznaję kartki według mapki robi się bardzo przyjemnie dlatego jest więcej niż jedna.



 
 Boże Narodzenie z ptaszkami i z brokatem

 I kartka okolicznościowa oczywiście z brokatem w moim przypadku są to listeczki z pewnego tworzywa, którego nazwy nie znam




 I  na koniec kolaż kartek jest siedem

49 komentarzy:

  1. Jaki wysyp :)) rozkręciłaś się na maxa :**Bardzo mi się podoba ta z nutkami -piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko tak kartka z nutkami to dla naszej organistki,szefowej chóru i nauczycielki muzyki. Uwielbiam robić dla konkretnej osoby wtedy jest ciekawiej

      Usuń
  2. Marzenko piękne karteczki stworzyłaś. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenko śliczne karteczki a ile ich wyprodukowałaś-pełen podziw. Nie wiem która najładniejsza, jak dla mnie wszystkie mają swój niepowtarzalny urok. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały wysyp kartek , szczególnie spodobała mi się ta druga - oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko kochana, przepiękne kartki, te mapkowe urzekły mnie szczególnie. Rozmodlony anioł... Śpiące anielskie maleństwo... Święta Rodzina... A ptaszki z gwiazdą są przekochane. Okolicznościowe kartki wprost tchną muzyką. Same cuda!
    Tulę mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu tak jakoś wyszło. Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  6. No kochana ,ale się rozkręciłaś z tymi karteczkami.Marzeno wszystkie są piękne,ale ta z ptaszkami dziś rządzi,pięknie to wykombinowałaś .
    Z mapkowymi cudnie dałaś radę ,normalnie aż jeszcze raz się cofnęłam aby pooglądać .
    POzdrawiam ciepluśko ,buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danutko muszę się przyznać,że zaczęłam urlop letni stąd nadwyżka czasu na realizację pomysłów. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. wszystkie karteczki śliczne- niby według mapki, a każda inna. Uwielbiam tworzyć według mapek. :) Cieplutko pozdrawiam i do serca tulę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu. Mapki to dla mnie trochę nowość i łatwiej według nich tworzyć. Pozdrawiam cieplutko i buziaki 😊

      Usuń
  8. Co jedna to piękniejsza !!! Już się zastanawiałam czy Ty kobieto masz wolne czy w pracy za mały wycisk ;) Może odstąpisz mi ze 2 dni wolnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiaczku korzystam twórczo z wolnego. Niestety 😔 nie dam rady odstąpić Ci urlopu 😉. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  9. Marzenko ciesze się że już jesteś gotowa ze swoimi karteczkami. Ale dziś u Ciebie wysyp i same cuda. Przepiękne kartki zrobiłaś. Wszystkie wytyczne spełnione i cieszę się że podoba Ci się robienie kartek wg mapki. Dziś mam swoje dwie faworytki . Na najwyższym podium staje kartka z ptaszkami a najbardziej mi sie w niej podoba ten układ kart w wachlarz. Świetny pomysł i chyba sobie kiedyś go zabiorę. A na drugim miejscu kartka okolicznościowa z różą.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za takie miłe słowa i cieszę się,że masz Swoje faworytki. Z pomysłu proszę korzystać do woli. A róża to część prezentu od Agatki i do tej kartki pasowała mi szczególnie. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  10. No zaszalałaś z ilością. Super karteczki. Ta z ptaszkami jest urocza. Prawda, że karteczki wg mapki łatwiej sie robi ? 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tino zaszalałam tylko trochę 😉. A mapka to super sprawa 😊

      Usuń
  11. Wszystkie karteczki śliczne! Najbardziej podoba mi się niebieska i ta z nutkami:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne karteczki! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzenko! Prawdziwe Arcydzieła Stworzyłaś, Wszystkie karteczki są bardzo ładne, Ale najbardziej spodobały mi się ta ze śpiącym Aniołkiem i ta Urodzinowa są Cudowne - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu widzę,że mam dwie faworytki. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  14. No to kochana poszalałaś :) Ale co ja się dziwię, jak sama dziś zrobiłam 5 kartek i wszystkie na zabawę u Ulki :) Nad Anią jeszcze myślę. Karteczki zrobiłaś świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Lidziu tak trochę tylko poszalałam 😉. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. Siedem kartek, siedem życzeń! Wszystkie udane, skrzą się brokatem, ale prowadzi ta z gitarą i stokrotkami:) Pozdrawiam Cię Marzenko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu nie wpadłam na takie skojarzenie. I jesteś pierwsza,której podoba się kartka z gitarą. Dziękuję Jolu i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  16. Mnostwo wspanialych karteczek, tylko podziwiac pomyslowosc i wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu coś mi spasowały wytyczne. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  17. Świetne karteczki, a ta z nutkami jak dla mnie najcudowniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię mapki i widzę, że wpadłyśmy na ten sam pomysł połączenia wszystkich wytycznych w jedną kartkę. A kartki piękne zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko chyba to już nie pierwszy raz wpadamy na ten sam pomysł. 😊 . Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  19. Śliczna hurcik Marzenko!!!:) ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie! I jaki wysyp karteczkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. No proszę podwójna norma i jeszcze z procentem,wszystkie są śliczne,ale ten rozmodlony anioł jest zachwycający no kartka z ptaszkami rewelacyjna,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko lubię jak piszecie swoich faworytów bo to dodatkowa motywacja. Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  22. Zaszalałaś;) Wszystkie są piękne i różnorodne!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marzenko, ilość i jakość mnie powaliła. Karteczki wszystkie piękne. czy aniołka rysowałaś sama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. Uczciwie przyznaje aniołek to wydrukowana w odpowiedniej wielkości kolorowanka. Kolorowałam sama. . Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  24. Piękne !!! Naj ,naj ta z ptaszkami :-)))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG