Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

5 listopada 2016

KREATYWNE BOMBARDOWANIE NR2 I DĘBOWIACZKI -Album NR 8







Kreatywne-bombardowanie nr2
Cykliczne-kolorki-listopad-piękno natury-dębowiaczki

 W zeszłym miesiącu nie udało mi się ani bombardowanie , ani kol-orkowa zabawa u Danutki. 
Więc nie czekając w tym miesiącu zaczynam od bombardowania rolek.
Mój pomysł to nie żadna nowość bo to tylko album. Ale jeśli się raz spróbuje to wciąga .
Zajrzyjcie do Jadzi z bloga "Sercem Tworzone" to guru od wszelkich albumów i niedościgniony wzór, który pozytywnie zaraża do zabawy z papierkami we wszelakich formach.
A oto moje skromne dzieło ponieważ utrzymane  jest kolorkach i motywach dębowych to zgłosiłabym je chętnie i na "Dębowiaczki" tylko z tym poczekam na zgodę Szefowej.
Miłego oglądania -uwaga dużo zdjęć .
I jak zwykle propozycja jeśli ktoś chce przygarnąć ten album wystarczy do mnie napisać przez formularz kontaktowy.






















-Kreatywne-bombardowanie nr2


68 komentarzy:

  1. Album jest fantastyczny, kolorki bajeczne, Wszystko tak pieknie dobrane i skomponowane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu bardzo dziękuję. Kolorki w moim klimacie pewnie dlatego tak mi się udało je dobrać. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Kobieto Ty masz motorek :)), podoba mi się koncepcja zamykanie, ja jeszcze nawet nie wiem co zrobię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko wyjdź na spacer i na pewno Cię natchnie. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Marzenko fantastyczny jesienny albumik wyszedł. Myślę, że Danusia zaliczy i na zabawę w kolorach :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenko, zachwycił mnie Twój album. Nawet żołędzie zrobiłaś na okładkę. A jakie świetne zamknięcie.
    Wiesz, ja też zrobiłam album z rolek w dębowych kolorach i napisałam do Danutki o pozwolenie na połączenie dwóch zabaw:)
    Buziaki serdeczne.
    Ps. Jadzia jest również moim guru...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Czy z tym albumem to telepatia, czy" uzależnienie od papierków "?😉.
      Biedna Jadzia chyba przez nas ma ogromną czkawkę. Buziaki i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  5. Marzenko śliczny album zrobiłaś,nawet zadbałaś w nim o żołedziowe motywy,co się chwali.Jadzia będzie przeszczęśliwa ,że powstają albumyna podstawie jej kursiku.
    Sama cieszę sie jak dziecko,że macie zapał do tej zabawy,w której będziemy przerabiać dla innych bezużyteczne odpadki.
    Kochana oczywiście,że możesz dodać tą pracę do obu zabaw,pisałam o tym w wytycznych.Ale oczywiście zachęcam do zrobienia tej drugiej,jeśli tylko Wam na to czas pozwoli.
    Pozdrawiam cieplusieńko,buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo,bardzo dziękuję Danutko czytałam wytyczne,ale nie byłam pewna czy proporcje kolorów są odpowiednie. Jadziu też bardzo dziękuję za inspiracje . Co do drugiej pracy mam pewien pomysł tylko nie wiem czy zdążę. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję. Buziaczki 😊

      Usuń
  6. Marzenko cudowny albumik. Gdyby nie to, że juz mam jeden od ciebie zgłosiłabym się po ten. Rewelacyjny. Miłej niedzieli ci zyczę 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mi miło. I również życzę miłej niedzieli

      Usuń
  7. Album - cudeńko, to się nazywa kreatywność. Podziwiam ekspresową szybkość i idealne staranne wykonanie albumiku. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu dziękuję,ale album nie jest taki idealny jak bym chciała. Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  8. Ale to pomysłowe! I żóęędzie są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu pomysłowe,ale pomysł nie mój. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Piękny album. Jesienne kolory i owoce dębu, te frędzle...cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć,że jesień lubię najbardziej. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Marzenko, Jadzia czkawki nie ma; Jadzia cieszy się, że swoimi pracami inspiruje innych :) A czy guru... nooo, łechcecie moją dumę, kochane ;) Album wyszedł świetnie, a i jego zdobienie fantastyczne. ja w zdobieniach jestem baaaardzo oszczędna :p Serdeczności życzę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu to się cieszę,że Cię czkawka nie dopadła. A robieniem albumów zaraziłaś mnie na całego i "od czasu do czasu muszę bo się uduszę" Powinnaś odczuwać dumę bo bardzo dobra z Ciebie Nauczycielka.
      A co do zdobień minimalizm to mi jakoś nie wychodzi za bardzo chyba już tak mam. Pozdrawiam cieplutko Jadziu 😊

      Usuń
  11. Wow, jaki świetny album! Pięknie ozdobiony, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Album jest prześliczny!!
    sama zaczynam rozmyślać nad prezentem w formie albumu, ale nie wiem czy mi sie uda:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko koniecznie spróbuj bo to wciąga. Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  13. bardzo kreatywna praca, świetny album i na raz do dwóch wyzwań pasuje, super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny album w pięknych jesiennych kolorach. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię Twoje albumy .Ten jest piękny i świetnie uzupełniony bardzo ciekawymi dodatkami .Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko. Album jest do wzięcia. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  16. Pięknie zbombardowałaś te dębowiaczki,masz dwa w jednym,album jest śliczny,a te żołędzie to prawdziwy rarytasek,no i karty do gry jako tagi rewelacjapozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko tak naprawdę karty 🃏 do gry to był impuls do powstania tego albumu. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. Bardzo pomysłowo, oj pomysłowo Marzenko u Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ten Twój podwójnie wyzwaniowy album!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny album, kolory cudnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały album. Pieknie to zrobiłas. Zazdroszczę pomysłowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu. Ale pomysł na rolkowy album jest Jadzi ja skorzystam tylko z inspiracji

      Usuń
  21. Ogrom pracy,co pierwsze nasunęło mi się na myśl !!!
    A album !!! Super !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy album. Bogaty w formie, pięknie skomponowany i bardzo jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjna praca! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Marzenko ten albumik jest super, genialnie sobie poradziłaś z zadaniem kolorystycznym u Danusi. Napatrzeć się nie mogę na to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  25. Albumik prześliczny , patrząc na Twoje cudeńko tak dopracowane poczyniłabym próbę zrobienia jakiegoś , ale trwający remont na razie mi w tym przeszkadza. Praca w stu procentach godna pochwały.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję,że uda ci się kiedyś spróbować bo to bardzo wciąga 😉

      Usuń
  26. Marzenko, super! Kolorystycznie urzekający, a w formie bardzo ciekawy, niespotykany i piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Po prostu wierzyć się nie chce, że to z rolek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko kiedyś też nie wiedziałam,że z rolek można takie rzeczy robić. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  28. Świetny :) Taki inny, zamykany :) Pomysłowy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawie wymyśliłaś dekoracje do tego albumu:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG