Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

9 listopada 2016

PIERWSZA ŚWIĄTECZNA PRACA

 Pierwsza świąteczna praca to.. bałwanek taki niewielki dla porównania wielkości zdjęcia na końcu posta z moim kotkiem Snajperkiem.
Bałwanek na święta wyruszy w drogę jako prezent i pewnie nie będzie moją ostatnią świąteczną pracą.
Spory udział w powstaniu tego bałwanka ma Weronika, która obdarowała mnie włóczkami i nie tylko i jeszcze podsunęła mi pomysł na bałwanka bo jak wiecie ma śliczną maleńką córeczkę Zuzannę.
Uwielbiam tworzyć co dla konkretnej osoby.
A mój mąż widząc mój zapał dokupił mi nawet włóczki i teraz mogę tworzyć i tworzyć.
Dziękuję za komentarze i zapraszam do oglądania.




Jak widać bałwanek nie szans żeby uciec gdzieś przed czasem bo mój kotek postanowił go pilnować

39 komentarzy:

  1. Marzenko bałwanek jest przesłodki i jak widać bardzo przytulaśny.Ma świetną czapę z szalikiem i te na nożkach botki ,czy to skarpetki są świetne .Skoro włóczek masz zapas to rozumiem,że możemy sie spodziewać kolejnych śliczności .
    Pozdrawiam ciepluteńko i buziaki posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danutko dziękuję i potwierdzam postaram się skutecznie zapas włóczek uszczuplać 😊
      Danutko wysłałam Ci również dużo ciepełka 😊

      Usuń
  2. Bałwanek jest cudny a kotek wyrażnie go pilnuje.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu dziękuję i zgadza się kotek wyraźnie polubił bałwanka. Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  3. A jakie ma świetne długie nóżki:))) Jest tak uroczy, że przytulaski murowane!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziak z tego bałwanka. Czyli sezon na ozdóbki rozpoczęty ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tino. Co do otwarcia to tak częściowo bo będą jeszcze prace nieświąteczne 😊

      Usuń
  5. ojej śliczny ten bałwanek ,ma w sobie tyle radości że aż miło na niego patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaki z niego słodziak :) A takiego męża to tylko pozazdrościć, co wspiera żonę w Jej pasji i jeszcze sam dokupi rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu. A co do męża to wspiera mnie od zawsze.

      Usuń
  7. Ale ślicznego bałwanka wyczarowałaś-fajne kolorki:-) A kociak przesłodko pilnuje go aby nie uciekł przed nadejściem zimy. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko to mój pierwszy taki bałwanek. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. Marzenko słodziak niesamowity i do tego w moich kolorkach :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza zabawka. Różowe dodatki sprawiły, że baławanek jest bardzo energetyczny. Jego sroga minka przypomina mi, że czas zabrać się na poważnie do świątecznych ozdób :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu muszę przyznać szczerze,że akurat ten kolor miałam na stanie.Madziu aż mnie zaciekawiłaś. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  10. Marzeno! Pierwsza praca i jaka udana, Bałwanek jest Uroczy i taki słodziak - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu pierwszy taki bałwanek, ale coś czuję że nie ostatni 😉. Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  11. Extra bałwanek :) Świetną ma czapę :) Czekam na kolejne świąteczne prace :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzenko, cudny bałwanek :)
    Słodziak z niego niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniu pewnie też takiego potrafisz. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  13. Cudny bałwanek, Marzenko, a jaki ma piękny strój w kolorze fuksji (bardzo lubię). Kiciuś chyba chce się z nim zaprzyjaźnić.
    Całuski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu też lubię takie kolorki. A kotek bardzo przyjacielski. Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  14. Marzenko fantastyczny ten bałwanek i uroczy bardzo. A mąż cudowny co włóczki dokupuje i wspiera w robótkach.
    Pozdrowienia cieplutkie dla obojga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy oboje Agnieszko. Mąż się czuje jak bohatera domu za te pochwały 😉

      Usuń
  15. Fantastycznie wyszedł!!! Gratuluje pomysłu i wykonania Marzenko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ słodziutki,a jak porządnie przed zimnem zabezpieczony,ta czapa i szalik są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  17. Przystojniak, aż się moja gęba do niego śmieje :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG